25. Června 2020
12. březen 2020 byl den, kdy se zastavil svět, jak jsme jej znali, a to i ten reklamní. S vyhlášením nouzového stavu se z reklamních agentur stala města duchů, z marketingových oddělení velkých korporátů vymizela kreativa i zaměstnanci. Každá ze značek byla postavena před zásadní otázku „Co teď?“
Zobrazit celý článek21. Května 2020
V těchto dnech mělo vrcholit mistrovství světa v hokeji, na které jsme se (nejen) s Krušovicemi těšili. Nakonec je ale všechno vzhůru nohama. Pojďme se společně podívat, jak jsme překopali komunikační koncept a na čem stála oceňovaná kampaň loňského roku.
Zobrazit celý článek10. Října 2019
Některé značky se komunikují jedna radost. Fashion brandy nebo jídlo? Stačí vystajlovat, nafotit, vymyslet úderný text a interakce se jen hromadí. Pak jsou segmenty, které nejsou tolik sexy, ale při správném uchopení si najdou své příznivce. Ale jak komunikovat témata, o kterých nechcete mluvit ani v soukromí, natož na sociálních médiích? Vaginální infekce nebo problémy močových cest zněly jako výzva. A ještě z toho udělat lovebrand? Uff.
Zobrazit celý článek21. Května 2019
Že Facebook jako reklamní platforma nabízí nespočet možností měření výkonu kampaní a pestrou nabídku metrik, ví asi každý, kdo někdy otevřel Business Manager. S měkčími ukazateli, jako například Brand Awareness, to ovšem bývá trochu složitější. Jak jsme k tomu přistoupili při uvedení nové kolekce dámských punčocháčů Calzedonia na český trh?
Zobrazit celý článek15. Února 2019
Trendy. Tak trochu buzzword prvních týdnů každého roku. Co bude? Na co se připravit? Čím oslnit ve strategii na tenhle rok? Věřte nebo ne, ale pro odpověď ani nemusíte k Jolandě. Stačí se ohlédnout zpátky do roku 2018 (a třeba i dál), do kotlíku znalostí přidat špetku logiky a jednotlivé chutě spojit do stravitelného celku. Voilá, dámy a pánové, nechte si chutnat, trendy menu pro rok 2019 se podává!
Zobrazit celý článek