Čti více o tom,
na čem zrovna pracujeme

10. Října 2019

Jak jsme se stali online parťačkou žen

Některé značky se komunikují jedna radost. Fashion brandy nebo jídlo? Stačí vystajlovat, nafotit, vymyslet úderný text a interakce se jen hromadí. Pak jsou segmenty, které nejsou tolik sexy, ale při správném uchopení si najdou své příznivce. Ale jak komunikovat témata, o kterých nechcete mluvit ani v soukromí, natož na sociálních médiích? Vaginální infekce nebo problémy močových cest zněly jako výzva. A ještě z toho udělat lovebrand? Uff.

Zobrazit celý článek

21. Května 2019

Pretty Woman by nakupovala v Calzedonii

Že Facebook jako reklamní platforma nabízí nespočet možností měření výkonu kampaní a pestrou nabídku metrik, ví asi každý, kdo někdy otevřel Business Manager. S měkčími ukazateli, jako například Brand Awareness, to ovšem bývá trochu složitější. Jak jsme k tomu přistoupili při uvedení nové kolekce dámských punčocháčů Calzedonia na český trh?

Zobrazit celý článek

15. Února 2019

13 social media trendů pro rok 2019

Trendy. Tak trochu buzzword prvních týdnů každého roku. Co bude? Na co se připravit? Čím oslnit ve strategii na tenhle rok? Věřte nebo ne, ale pro odpověď ani nemusíte k Jolandě. Stačí se ohlédnout zpátky do roku 2018 (a třeba i dál), do kotlíku znalostí přidat špetku logiky a jednotlivé chutě spojit do stravitelného celku. Voilá, dámy a pánové, nechte si chutnat, trendy menu pro rok 2019 se podává!

Zobrazit celý článek

24. Října 2018

38 důvodů proč pracovat v Bistro Social

“Hele, co takhle napsat článek ve stylu 10 důvodů proč pracovat v Bistro Social,” ptal jsem se na pravidelné poradě se šéfy týmů před týdnem. “Jako proč ne, ale co kdyby to řekli naši lidi sami,” dostalo se mi odpovědi. Nakonec se nám jich sešlo přesně třicet osm, pro zachování maximální autentičnosti je necháváme v původním znění. Přijměte naše pozvání na komentovanou prohlídku toho nejlepšího, provede vás náš šéf Ondřej.

Zobrazit celý článek

14. Srpna 2018

Gamifikujeme s Penny

Jelikož segment supermarketů nepatří z pohledu komunikace v prostředí sociálních médií k těm nejatraktivnějším, rádi se podílíme na konceptech, které pozornost zákazníka nejen získají, ale projeví se také v reálném byznysu klienta. Přesně taková byla totiž letošní aktivační Penny hra sázející na gamifikační prvky.

Zobrazit celý článek