Čti více o tom,
na čem zrovna pracujeme

27. Července 2021

Rozjíždíme Facebook Collaborative Ads

Už jste slyšeli o collaborative ads? “Reklamy ve spolupráci” Facebook představil globálnímu trhu již v roce 2019, v Česku se tento formát zatím ale příliš nerozšířil. U nás jsme proto collaborative ads letos pojali jako výzvu a rozhodli se je s našimi klienty vyzkoušet. V čem tato forma dynamické reklamy spočívá a jaké jsou její výhody? Čtěte dál!

Zobrazit celý článek

26. Dubna 2021

Apple iOS 14.5: Jak nový software ovlivní vaše kampaně na Facebooku?

Tento týden se spustil dlouho očekávaný iOS 14.5, kterým Apple zásadně ovlivní přístup k osobním datům, a tedy i fungování reklamních kampaní na sociálních sítích. Facebook tak byl nucen přijmout systémové změny, aby minimalizoval negativní dopady, které ztráta některých dat může pro inzerenty mít. O co přesně se jedná a jak se na příchod nové verze iOS přichystat? To vše se dozvíte v našem novém příspěvku.

Zobrazit celý článek

21. Ledna 2021

Jak jsme prokopli reklamu na TikToku?

Loni jsme od O2 dostali ideální zadání a společně měli možnost vyzkoušet reklamní systém této platformy. Jak kampaň na TikToku probíhala, co obnášely přípravy, jaké byly její výsledky a jaké jsou celkové dojmy z využití TikToku pro reklamu? Čtěte s námi.

Zobrazit celý článek

25. Června 2020

Krize jako zkouška adaptability

12. březen 2020 byl den, kdy se zastavil svět, jak jsme jej znali, a to i ten reklamní. S vyhlášením nouzového stavu se z reklamních agentur stala města duchů, z marketingových oddělení velkých korporátů vymizela kreativa i zaměstnanci. Každá ze značek byla postavena před zásadní otázku „Co teď?“

Zobrazit celý článek

21. Května 2020

Chatbot & storytelling aneb příběh zrušeného mistrovství

V těchto dnech mělo vrcholit mistrovství světa v hokeji, na které jsme se (nejen) s Krušovicemi těšili. Nakonec je ale všechno vzhůru nohama. Pojďme se společně podívat, jak jsme překopali komunikační koncept a na čem stála oceňovaná kampaň loňského roku.

Zobrazit celý článek