Čti více o tom,
na čem zrovna pracujeme

1. Ledna 2023

Proč investovat čas a snahu do Conversion API?

V době, kdy je ochrana soukromí uživatelů čím dál větší a relevantnější téma, se sociální sítě snaží přijít s řešením, které respektuje jak uživatelská data, tak potřebu značek vytvářet relevantní a personalizovaný obsah. Právě proto přišla Meta s Conversion API, datovým nástrojem, který závislost na prohlížeči nahrazuje komunikací přímo přes servery a vrací kontrolu zpět do rukou uživatelů a značek. Jak Conversions API funguje a stojí za váš čas? To vše si přečtete v našem novém příspěvku.

Zobrazit celý článek

4. Března 2022

Post-cookie world: Další změny v ochraně soukromí na webu

Datum 1.1. 2022 se rozhodně zapíše do marketingové historie, vešla totiž v platnost novela zákona o elektronických komunikacích, která upravuje pravidla podoby cookie lišty. Právě tato lišta je nástrojem pro získávání souhlasu pro ukládání cookies a pro práci s daty návštěvníků webu, které úzce souvisejí se soukromím uživatelů na internetu. Nejste si jistí tím, co cookies vůbec jsou, a chcete zjistit, co tato novela přináší? Čtěte dál.

Zobrazit celý článek

8. Prosince 2021

Chupa Chups: Když na vzhledu záleží

Více než tisíc příspěvků. Tolik jich má dle informací od Facebooku potenciál se denně zobrazit každému uživateli. U kterých se tak skutečně stane, určuje algoritmus na základě řady ukazatelů, nicméně i přes existenci tohoto síta se na nás stále sype neuvěřitelné množství obsahu. A vy jako značka máte přibližně 1,7 sekundy (resp. 2,5 v případě desktopu) na to zaujmout, neboť dle dat Facebooku právě takový zlomek času věnuje průměrně uživatel obsahu v rámci News Feedu. Chtělo by se říct “good luck”, že? Nicméně i tady platí známé “každý je svého štěstí strůjce” a to, zda uživatel zrovna u vašeho výstupu učiní přítrž zuřivému scrollování, nebo vaše dílo skončí bez povšimnutí v hlubinách sociálních vod, máte do značné míry možnost ovlivnit. Jak?

Zobrazit celý článek

27. Července 2021

Rozjíždíme Facebook Collaborative Ads

Už jste slyšeli o collaborative ads? “Reklamy ve spolupráci” Facebook představil globálnímu trhu již v roce 2019, v Česku se tento formát zatím ale příliš nerozšířil. U nás jsme proto collaborative ads letos pojali jako výzvu a rozhodli se je s našimi klienty vyzkoušet. V čem tato forma dynamické reklamy spočívá a jaké jsou její výhody? Čtěte dál!

Zobrazit celý článek

26. Dubna 2021

Apple iOS 14.5: Jak nový software ovlivní vaše kampaně na Facebooku?

Tento týden se spustil dlouho očekávaný iOS 14.5, kterým Apple zásadně ovlivní přístup k osobním datům, a tedy i fungování reklamních kampaní na sociálních sítích. Facebook tak byl nucen přijmout systémové změny, aby minimalizoval negativní dopady, které ztráta některých dat může pro inzerenty mít. O co přesně se jedná a jak se na příchod nové verze iOS přichystat? To vše se dozvíte v našem novém příspěvku.

Zobrazit celý článek