Čti více o tom,
na čem zrovna pracujeme

16. Července 2024

Podmínka úspěchu? Správná strategie. Jak full funnel přístup na Casino kampaních pro Fortunu předčil všechna očekávání?  

Pro Fortunu děláme na socialu jak média, tak kreativu. Díky tomu jsme v unikátní pozici, která nám umožňuje nastavit strategii poropojující obě disciplíny a generující skvělé výsledky. Podívejte se s námi na celý proces, jak jsme rozšířili spolupráci.  

Zobrazit celý článek

11. Dubna 2024

Jaký má vliv použití maskota na sentiment a engagement značky

Máte rádi maskoty? Možná ani netušíte, jaký vliv mají na komunikaci. Kreativní použití maskota se nám u značky Zlatý Bažant rozhodně osvědčilo. Podívejte se i vy, jaký vliv jsme u naší cílové skupiny sledovali s maskotem Bažanta.

Zobrazit celý článek

1. Ledna 2023

Proč investovat čas a snahu do Conversion API?

V době, kdy je ochrana soukromí uživatelů čím dál větší a relevantnější téma, se sociální sítě snaží přijít s řešením, které respektuje jak uživatelská data, tak potřebu značek vytvářet relevantní a personalizovaný obsah. Právě proto přišla Meta s Conversion API, datovým nástrojem, který závislost na prohlížeči nahrazuje komunikací přímo přes servery a vrací kontrolu zpět do rukou uživatelů a značek. Jak Conversions API funguje a stojí za váš čas? To vše si přečtete v našem novém příspěvku.

Zobrazit celý článek

4. Března 2022

Post-cookie world: Další změny v ochraně soukromí na webu

Datum 1.1. 2022 se rozhodně zapíše do marketingové historie, vešla totiž v platnost novela zákona o elektronických komunikacích, která upravuje pravidla podoby cookie lišty. Právě tato lišta je nástrojem pro získávání souhlasu pro ukládání cookies a pro práci s daty návštěvníků webu, které úzce souvisejí se soukromím uživatelů na internetu. Nejste si jistí tím, co cookies vůbec jsou, a chcete zjistit, co tato novela přináší? Čtěte dál.

Zobrazit celý článek

8. Prosince 2021

Chupa Chups: Když na vzhledu záleží

Více než tisíc příspěvků. Tolik jich má dle informací od Facebooku potenciál se denně zobrazit každému uživateli. U kterých se tak skutečně stane, určuje algoritmus na základě řady ukazatelů, nicméně i přes existenci tohoto síta se na nás stále sype neuvěřitelné množství obsahu. A vy jako značka máte přibližně 1,7 sekundy (resp. 2,5 v případě desktopu) na to zaujmout, neboť dle dat Facebooku právě takový zlomek času věnuje průměrně uživatel obsahu v rámci News Feedu. Chtělo by se říct “good luck”, že? Nicméně i tady platí známé “každý je svého štěstí strůjce” a to, zda uživatel zrovna u vašeho výstupu učiní přítrž zuřivému scrollování, nebo vaše dílo skončí bez povšimnutí v hlubinách sociálních vod, máte do značné míry možnost ovlivnit. Jak?

Zobrazit celý článek