Vychutnáváme
(Ultra) prémiový obsah

Náš společný příběh s UPB jsme začali psát v lednu 2015. Pro „obchod bájnou kořalkou“ plný exkluzivních značek alkoholu jsme navrhli komplexní komunikační strategii a uvedli ho do světa sociálních médií. Více

Celkem spravovaných stránek

Průměrný organický dosah v 2017

13

Průměrný organický dosah v 2017

15 %

Na začátku spolupráce stála podpora kamenné prodejny Warehouse#1, která se záhy prohloubila a my jsme začali budovat samostatné komunikační kanály i pro nejvýznamnější brandy.

Společně jsme tak vpluli do vod prémiových rumů Zacapa, Diplomático, Don Papa a likéru Grand Marnier, ke kterým jsme v průběhu roku přidali vodku Russian Standard, gin Tanqueray, whiskey Bulleit, černé zlato v podobě piva Guinness a stránku Warehouse1 Culinarium, která propojuje to, co milují snad všichni – skvělé pití a gastronomii.

Budujeme komunikaci všech značek, vyprávíme příběhy, které se skrývají za každou lahví a pomáháme tak pochopit zákazníkům jednotlivé produkty i celé kategorie prémiového alkoholu.

Co všechno děláme? Začínali jsme na grafických montážích, ale přešli na produkci vlastních fotek a videí. První láhev jsme prodali prostřednictvím promovaného příspěvku, dnes si hrajeme s dynamickými reklamami a Insta Strories. Vytváříme online aktivace pro offline události. Pečlivě spravované komunitě prodáváme limitované edice i skrze Messenger. Především však na celou spolupráci nahlížíme komplexně.

Díky vhodně zvolené strategii naše stránky nyní představují jeden z nejdůležitějších zdrojů návštěvnosti webu a významně se podílejí také na prodejích.

Předchozí

Asklepion

OBJEVIT VÍCE

Následující

Strongbow

OBJEVIT VÍCE