meziroční nárůst konverzí leden 2018 vs. leden 2017
490 %
Největší výzvou se zpočátku stal schvalovací proces reklam. “Příliš mnoho kůže”, “detail na část těla” nebo “propagace dokonalého vzhledu” se objevovaly jako hlavní důvody k zamítnutí. Pečlivým výběrem vizuálů, tvorbou slovníku “zakázaných” slov a především neustálým tréninkem jsme však byli schopni časem promovat i “konfliktnější” témata. Když jsme situaci probírali s naším accountem ve Facebooku, jen obtížně skrýval překvapení. Prý ještě neviděl inzerenta z tohoto oboru na takové úrovni performance.
Od léta 2016 tak kromě kvalitního obsahu klientovi doručujeme i objednávky. V říjnu jsme se dostali na vyšší desítky konverzí s průměrnou cenou okolo 800 korun za jednu, což je v oborovém kontextu velmi dobrý výsledek. Prostřednictvím sociálních médií se nám daří prodávat například plastické operace prsou, liposukce, odstranění křečových žil a další zákroky. To vše s přesahem k zahraniční klientele.
Klient má moc šikovné lidi ve vlastní produkci, takže nás zásobuje fotografiemi a v poslední době i zajímavými videi, které se snaží již při tvorbě optimalizovat primárně pro Facebook.
Příklad Asklepionu je názornou ukázkou komplexního přístupu k digitálnímu marketingu. Své poznatky sdílíme a vyhodnucujeme na pravidelné bázi s kolegy z ostatních oddělení, což nám pomáhá zvýšit flexibilitu a tím pádem ještě efektivněji vynaložit mediální prostředky.