(Ch)ladíme obsah sociálních sítí Strongbow.

Společný příběh se značkou Strongbow z portfolia Heinekenu jsme začali psát už v roce 2015, kdy jsme ji společně uvedli na český ciderový trh. Navzdory silné a etablované konkurenci se novince velmi dobře dařilo nejen ve světě sociálních médií, ale především v prodejích. Od počátku spolupráce Strongbow zaujalo významný podíl v celkovém “share of voice” ciderových značek na českém trhu a velmi brzy se podařilo ukořistit a udržet první pozici. Více

Postů v TOP10 za rok 2017

Všech interakcí v kategorii ciderů v ČR (2017)

8

Všech interakcí v kategorii ciderů v ČR (2017)

46 %

Od roku 2016 se podílíme na lokální adaptaci konceptu Nature remix, který si klade za cíl propojení městského života s přírodou. K lokálnímu kreativnímu řešení jsme využili nadšence do guerilla gardeningu a společně zvelebili dvorek ve vnitrobloku činžáku v Mečislavově ulici. Vše proběhlo samozřejmě s využitím vlastních i získaných médií v podobě vhodných influencerů.Celkem se nám tak podařilo během letní sezóny zasáhnout průměrně více než půl milionu unikátních uživatelů každý měsíc a vygenerovat přes 11 000 interakcí.

Rok 2017 se nesl ve znamení úspěšného pokračování kampaně, která tentokrát komunikačně využila téma protikuřáckého zákona a nabídla tak alternativní využití bezprizorních popelníků. Díky dobře naplánované kampani se nám podařilo dosáhnout nadprůměrných výsledků v dané kategorii a zajistit tak její místo mezi Facebook Success Stories.

Předchozí

Ultra Premium Brands

OBJEVIT VÍCE

Následující

Asklepion

OBJEVIT VÍCE