Její princip byl velmi jednoduchý – úkolem pro uživatele bylo vybrat všechny produkty z nákupního košíku, vyskládat je na pokladní pás a v případě, že nastala shoda tří čárových kódů, odnáší si zákazník výhru. Ceny byly v tomto případě variabilní, od prášku do pečiva až po nákupní poukázky za několik tisíc korun. Podstatná však byla skutečnost, že vše bylo dostupné na nejbližší pobočce, což účastníky soutěže motivovalo k návštěvě.
Naším úkolem bylo nalézt relevantní uživatele, kteří se do hry zapojí a sekundárně také podpoří prodeje. Nejprve jsme zvolili cestu jistoty – zacílili jsme na uživatele, kteří rádi nakupují ve slevách a účastní se podobných soutěží. O tom, že je naše uvažování správné, nás přesvědčilo proklikové CTR, které dosáhlo hodnoty 16,5 %! Jen pro srovnání, běžně se u podobných typů kampaní setkáváme s úspěšností okolo jednoho procenta.
Tím ale naše snažení rozhodně nekončilo. Díky nasazenému Facebook pixelu jsme přesně věděli, kteří uživatelé projevili o hru zájem, ať už formou prokliku, či přímé účasti v ní. Ty jsme pak v rámci remarketingové části kampaně povzbuzovali k zapojení, případně k opakované hře, a to po dobu šesti týdnů.
Výsledkem pak byla nadprůměrně úspěšná kampaň s průměrným CTR 14,56 % a neuvěřitelnou cenou pod 0,2 Kč za proklik. Díky atraktivnímu obsahu a preciznímu cílení jsme tak oslovili pouze uživatele, pro které byla hra relevantní, což nám v důsledku umožnilo investovat celkový budget velmi efektivně. Opět se tak potvrdilo, že v prostředí sociálních médií je obsahová a performance část extrémně provázaná.